Witamy na stronie Digimer.pl Uprzejmie informujemy, że strona pracuje w oparciu o pliki cookies.
Digimer Henryk Kućmierz
ul. Zbyszka z Bogdańca 4
80-419 Gdańsk
tel: 58 341-95-19
ul. Zbyszka z Bogdańca 4
80-419 Gdańsk
tel: 58 341-95-19

![]() |
DGCS System Bezpieczne DaneBezpieczne Dane to dodatkowy moduł służący do automatycznego tworzenia kopii baz danych prowadzonych w programach Infor System. Umożliwia wybór harmonogramu wykonywania kopii zapasowych: częstotliwość tworzenia kopii dobierana jest wg własnych potrzeb. Użytkownik może definiować harmonogram indywidualnie dla każdej bazy lub np. jeden dla wszystkich baz.
|
Zaplanuj kiedy Twoje dane mają się archiwizować - Zapomniałeś wykonać kopię baz? Nie musisz już o tym pamiętać - zdefiniuj harmonogram archiwizacji. System automatycznie zarchiwizuje dane o określonej przez Ciebie porze dnia.
Wykonuj zbiorczo kopie wszystkich baz - Obsługujesz wiele firm np. biuro rachunkowe? Nie musisz już archiwizować każdej osobno. Teraz kopie wykonywane są automatycznie dla wszystkich baz zbiorczo.
DGCS INFOR System Bezpieczne dane to moduł, który działa w oparciu o tzw. „magazyny kopii zapasowych”. Umożliwia wykonywanie kopii w wybranym przez użytkownika miejscu.
Kopie gromadzone mogą być np:
- w lokalnym folderze znajdującym się na dysku komputera,
- dysku zewnętrznym,
- na serwerze plików FTP,
- na koncie aplikacji Dropbox (wykonywanie kopii baz na bezpiecznym serwerze zewnętrznym).
W programach DGCS INFOR System Bezpieczne dane można zdefiniować wiele kont dla każdego magazynu kopii zapasowych (np. kilka kont na różnych serwerach FTP lub kilka kont aplikacji Dropbox). Dzięki takiemu rozwiązaniu w razie potrzeby w każdej chwili można zwiększyć powierzchnię dyskową na kopie zapasowe.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów podczas wykonywania kopii zapasowych aplikacja informuje o tym użytkownika wysyłając wiadomość na wskazany adres e-mail.
Najważniejsze funkcje modułu Bezpieczne Dane:
- automatyczne wykonywanie kopii bazy danych na podstawie zdefiniowanego harmonogramu – użytkownik nie musi pamiętać o wykonywaniu kopii,
- archiwizacja baz w wybranym przez użytkownika miejscu (lokalnym lub zewnętrznym),
- wybór harmonogramu tworzenia kopii baz według własnych potrzeb,
- możliwość wykonywania kopii wielu baz jednocześnie (funkcja przydatna zwłaszcza dla biur rachunkowych).